1 Eylül 2014 Pazartesi

İçimdeki aşçı ruhu ortaya çıktı! 'Omorice'

Gecenin bir yarısı... Dışarıda kuşlar, içeride Angel'in midesi ciyaklıyor. Angel'in annesi uyumuş. Ama Angel aç. Dolapta yemek var ama Angel o yemeği sevmiyor. Angel'in canı pilav çekiyor. O çekikleri izleye izleye Angel de onlar gibi oldu. Ama Angel pilav yapmayı bilmiyor. Evet, bu yaşına kadar hiç yapmamış. Evde kalacağına aldırmıyor.. Ama midesine aldırmak zorunda çünkü gürültü giderek büyüyor. Peki diyor Angel, yardım et bana Google Amca. Ve başlıyor pilav yapmaya..

Ama bu da kesmez ki Angel'i. Yanına bir şeyler lazım. Hem aşçılığa soyundu bir kere: Ölmek var dönmek yook! Ama yanına ayrı yemek yapmak çok zor. O zaman pilavlı bir yemek olsun diyor. Sonra aklına geliyor Angel'in 4 tatlı oğlan, 1 güzel kız. Rooftop Prince ve vazgeçilmezi Omorice. Evet diyor omorice yapmalıyım! Elinin hamuruyla bu işe de bulaşıyor. Ama bakıyor ki malzeme yok. Olsun diyor ne varsa kullanırız. Ve gidiyor kırmızı biber, jambon, havuç yerine salatalık, zeytin,soğan kullanıyor. Hayırlısı diyor...

Etrafı birbirine kataraktan yapıyor bir şeyler. Bulaşıklar sonra nasılsa, önce karın doyurmaya bakıyor. Omletini de gayet güzel tam yuvarlak şeklinde yapıyor. Pilavı içine koyarken omleti birazcık yırtıyor ama olsun. Ortaya şöyle bir şey çıkıyor:

Angel tatmin oluyor. İlk denemeye göre yeterince iyi olduğunu düşünüyor ve yemeye başlıyor. Tadını da beğeniyor kattığı alakasız malzemelere rağmen ama sonra diyor ki aç ne yese beğenir ben en iyisi objektif birine sorayım. Küçük kardeşlerine soruyor nasıl diye, birer kaşık yediriyor. İkisi de çok beğeniyor, bir kaşık daha almak istiyorlar, sonra bir daha, bir daha derken bakıyor Angel kendisine kalmayacak. Hööyt diyor tamam bu kadar, anlıyorum ablanız müthiş bir aşçılık çıkarmış ama ben açım yavrularım. Kovuyor çocukları bir güzel yiyor hepsini. Mmmmm.


   


                                                                     -THE END-

Bu arada bu resimler niye hep ters yüklendi anlamadım hepsi düzdü oysaki, sadece birini düz yüklemiş -.-

Ben tanıtım yapmayı vs beceremediğim ve çok kafadan sallamasyon bir tarif yaptığım için siz en iyisi benim de baktığım şu yerden tarife ulaşın: http://www.mutfaktabiryildiz.com/omlet-pirinc-omurice-kore.html

Aslına bakarsanız ilk tadına baktığınızda güzel omorice ama sonuna doğru bayıyor bence, sadece salçalı pilav yiyormuş gibi hissediyorsunuz (içinde salçalı pilav var) o yüzden sonları biraz zor bitirdim ve keşke çocukların daha fazla yemesine izin verseydim dedim. Sen misin bencil olan al sana.

Şu sıralar hikaye filan yazıyorum da öyle hem kendi çapımda hem de bir yarışma için yazıyorum ondan bugün farklı bir anlatım deneyeyim dedim nasıl olmuş?

Belki ileride kendi kendime yazdığım ergence Kore hikayelerini burada sizlerle paylaşırım -.- Bakalım zaman ne gösterecek.

Yarın sabah bizim saatimize göre saat 06.00da TEEN TOP "Its not easy/Missing" birinci teaserı çıkacak. Çok heyecanlıyıııııııııııııım!! Bu yazıyı bitirir bitirmez yatacağım ki sabah kalkabileyim. Yavrilerim benim yiea özledik kerataları. Kambek heyecanı her yanını sarmış Angel'i okuyorsunuz.

Son olarak son günlerde dilimden düşmeyen bir şarkıyı sizinle paylaşacağım. Büyük ihtimal çoğunuz da duymuşsunuzdur çünkü ben pek ilgilenmediğim için Türk müziğiyle, en son ben keşfediyorum böyle şeyleri de.

Majeste - Aşk dediğin


Bu resmi video klibiydi ama benim daha çok beğendiğim bir kızın gitarlı cover'ı var ki o da şu:


 Sağlıcakla kalın! :)

15 yorum:

  1. Yemek enfes gözüküyor! Kesinlikle deneyeceğim. Paylaşım için teşekkürler… http://enderhisarli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben teşekkür ederim :)) Afiyet ola :)

      Sil
  2. yani şimdi omletin içinde pilav var yani ha. ruftap hatırlıyom yemeği hatırlamıyom. deneyim bakayım ben de. bi de seni görmek güzel ya. hep uğra bana ama olur mu gelinceee bilokunaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ruftapın klasiğini nasıl hatırlamazsın o.o Ben sana hep uğruyom ki sateeen ama yorum bırakmıyorum ay em hidden reader Beybi :))

      Sil
    2. o zaman arada meraba de amaaaa :))

      Sil
    3. Tabiiy kiiii :)) Benim için şereftir :))

      Sil
  3. ay bak valla az önce yolda yürüyodum diyodum ki. bi şeker mim yapayım sona da angeli mimleyim. son zamanların en şekeri diye. bak bi de yeni arkadaşlardan "tuhaf şeyler dükkanı" var, bir de "lady witch" ve "şımarık çikolata" var. onları da mimleyim diyodum. sonra eve geldim blogu açtım. o anda sen yorum yapmışsııın gördüüm he he hee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yihuuuu bana uyar kii :))) Mimleri sevenler kulübü :)

      Sil
  4. Süper
    Yeni keşfettim angel burayı :)
    Çok eğlenceli :)

    Ama ben de bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  5. heey kaybolma bak ya yazı yaz ya yorum yap amaaa bana neee :)

    YanıtlaSil
  6. heeey baksan yaaaa, senin vaftiz yorumuna makedonyalı arnavut türkü senin gibi şirin bi arkadaşımız yanıt verdi kiiii amaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Eveeet :)) sevindirik olduuum :))

    YanıtlaSil
  8. yine yanıt geldi kiiii :)

    YanıtlaSil
  9. yine yanıt geldiiii sayın doktoor :)))

    YanıtlaSil