11 Eylül 2014 Perşembe

Misafirsevengillerden misiniz?

Günlerdir evden çıkmadığım ve biraz endişe biraz heyecanla sadece bir an önce okulların açılmasını beklediğim şu günde evimize gelen misafir şenliğim oldu sanırsam. En çok daaa getirdikleri ev hediyeleri ^^



Ama ben renkli havlulara bayılırım kii! :)) Misafiri en çok renkli havlu getirdiği zaman severim deeermişim :))

Bir diğer mevzu ise misafir çocukları. Biz küçükken böyle miydik yaa diye sormadan edemiyor insan. Tanık olduğum bir olayı sizlere anlatayım.

Bir süredir görüşmeyen bir grup kız çocuğu bir araya geliyorlar ve birbirlerinde nelerin değiştiği hakkında konuşurken aralarındaki en yaramaz olana da sen de sakinleşmişsin diyor birisi. Peki bunu duyan çocuk ne yapıyor? Sanki bu şahsına yapılmış bir hakaretmişcesine etrafa saldırmaya başlıyor. Bakın ben hiiiiç de sakinleşmedim mesajı veriyor. Bu mesajı alan,  yaramaz kızın yakın arkadaşlarından biri ‘Yok yaa ne sakinleşmesi hep aynı’ diyor ve yaramaz kız durulup yerine oturuyor. Öbür kız yeniden ‘Yok yaa yine hareketli ama eskisi kadar değil’ diyor ve çocuklar iki tarafa bölünüp kızın sakinleşip sakinleşmediğini tartışıyorlar. Kızın best friendleri tabii ki sakinleşmediği yönünde oy kullanmalı çünkü sakinleşmemesi, bu yaşına gelip hala yaramaz olması maharet! Olayın sonunda ne oldu bilmiyorum çünkü kızın sakinleşmediğini kanıtlamak adına yapacağı yeni bir saldırıdan zarar görmek istemedim ve dosdoğru yemeklerden, yeni evlendirilecek gençlerden, tas taraktan konuşan SAKİN annelerinin yanına kaçtım.


İşte böyle sayın seyirciler. Bu dönemde yaramaz çocuk olmak meziyet sayılıyormuş haberimiz yokmuş.

3 yorum: